Lipiec, 2008

Szosa na trasie Górki Grabiańskie

Czwartek, 31 lipca 2008 · Komentarze(0)
Szosa na trasie Górki Grabiańskie - Zapolice - Woźniki - Zd-Wola. Do Górek jechałem w tempie wytrzymałościowym i taki dzisiaj założyłem trening, ale pod Widawą spotkałem Jacka i Jurka z Sieradza i zawróciłem z nimi. Reszta treningu to jazda interwałowa krótkie tempa w czwartej strefie potem znów spokojnie na ochłonięcie i tak ileś razy. Trochę jazdy w trzeciej strefie na zmiany. Podjazdy w Strońsku i Beleniu pojechałem na full i odjechałem kolegom na kilkaset metrów. Spotkaliśmy Dawida i Damiana z naszego Teamu BCT. Rozstaliśmy się w Woźnikach i do Zduni już dość spokojnie. Padł pulsometr więc nie mam danych. Prędkość max 56,1 km/godz.

Szosa trening na trasie

Środa, 30 lipca 2008 · Komentarze(0)
Szosa trening na trasie Szadek - Warta - Sieradz - Zd-Wola z kolegami Jackiem, Piotrkiem i dwoma Grzegorzami. Do Szadku rozgrzewkowo potem w trzeciej i momentami czwartej strefie. Grzesiek z Łasku prowadził stawkę przez większość dystansu, ale jest najmocniejszy z nas wszystkich. Dzięki niemu było niezłe tempo. Od szczytu podjazdu w Woźnikach spokojna jazda na ochłonięcie do samej Zduńskiej. Nie licząc rozgrzewki i rozjazdu średnia prędkość 37km/godz. Moje średnie tętno 142 max 171.

Szosa samotnie trasa Łask

Poniedziałek, 28 lipca 2008 · Komentarze(0)
Szosa samotnie trasa Łask - Lutomiersk - Janowice - Łask - Zd-Wola. Wytrzymałościowy trening w pierwszej i drugiej strefie. Spokojnie równym tempem ze średnią kadencją. Tętno średnie 129 max 145.

Wyjazd na piąty etap "Grand

Niedziela, 27 lipca 2008 · Komentarze(0)
Wyjazd na piąty etap "Grand Prix Pamapol" do Buczka. Ja i kolega Mariusz. W Sędziejowicach gdzie jest baza wyścigu dołączyli trzej zawodnicy jadący na start. Na miejsce startu dojechaliśmy w tempie rozgrzewkowym. Zawodnicy mieli do pokonania 9 rund dookoła Buczka o łącznej długości 107 km. Po starcie peletonu ja i trzech poznanych na miejscu szosowców amatorów pojechaliśmy jedną rundę w tempie wyścigowym (jazda na zmiany) ze sprintem na mecie (wygrałem). Okazało się, że dla amatorów zorganizowano wyścigi w kategoriach wiekowych więc pojechałem w kategorii "masters" :) Zmęczony rundą za peletonem niestety nie zająłem dobrego miejsca :(. Wygrał Mariusz :). Piąty etap grand prix wygrał Artur Komisarek z SMS Świdnica. Upał i zmęczenie kilkudniowym ściganiem zrobiło swoje - peleton porwał się na małe grupki, kilku zawodników wycofało się z wyścigu. Powrót do Zduńskiej w tempie spokojnym. Średnie tętno 131 max 179 !

Wyjazd na czwarty etap "Grand

Sobota, 26 lipca 2008 · Komentarze(0)
Wyjazd na czwarty etap "Grand Prix Pamapol" jazdę indywidualną na czas w Sędziejowicach. Pojechaliśmy w pięciu Jacek, Mariusz, dwóch Grześków :) i ja. Dwa kilometry od Zduńskiej dołączył jeszcze jeden kolarz i zrobił się niezły sześcioosobowy peletonik. Trasa przez Szadek i Łask. Po rozgrzewce tempo zaczęło rosnąć, aby osiągnąć szczyt pod Sędziejowicami - ok. 50km/godz. Czasówkę w Sędziejowicach wygrał Vilco Kelderman. W sumie było co oglądać wielu juniorów startowało na super maszynach np. Cervelo T3, Felt, Specialized, Time.
Do Zduńskiej wracaliśmy w dość dość spokojnym tempie. Średnie tętno 144 max 171 prędkość max 54,6 km/godz.

Wyjazd na 2 etap "Grand Prix

Piątek, 25 lipca 2008 · Komentarze(0)
Wyjazd na 2 etap "Grand Prix Pamapol" z kolegą Mariuszem. Po starcie pojechaliśmy na trasę oglądać zmagania kolarzy, którzy mieli dzisiaj do pokonania cztery rundy o łącznej długości 99,6 km. Silnie wiało i nie było płasko - cztery podjazdy na wmordewindzie porwały stawkę. Trochę pojechałem za peletonem, ale złapałem kapcia i zawróciłem żeby zdążyć na finisz. Mariusz pojechał całą rundę z ostatnią grupą :) Wygrał Adam Dudziak z klubu Wielkopolska. Moje tętno średnie 137, max 175 ! prędkość max 49,7 km/godz.

Wyjazd na "Grand Prix Pamapol"

Czwartek, 24 lipca 2008 · Komentarze(0)
Wyjazd na "Grand Prix Pamapol" czyli międzynarodowy wyścig kolarski juniorów "Tour Dela Region de Lodz". Pierwszy etap na dystansie 120km w Łasku. Kolarze mieli do pokonania sześć 20 kilometrowych rund. Dojechałem tuż przed startem o 16:00 popatrzyłem na start i pojechałem na rundę "pod prąd". Gdzieś w połowie nadjechał peleton - chwila kibicowania i pojechałem na metę. Potem zrobiłem jedno okrążenie za peletonem, starałem się jechać na full. Trasa płaska, więc szybka. Reszta to kibicowanie na mecie. Po dekoracji (wygrał zawodnik z Holandii Vilco Kelderman) powrót do Zduńskiej. Średnie tętno 148 maksymalne 175, prędkość maksymalna 46,8 km/godz. Boli jeszcze biodro i żebra, ale co tam :)Niewielkie zachmurzenie wiatr dość silny.

Maraton Mazovia MTB w Mławie.

Niedziela, 20 lipca 2008 · Komentarze(0)
Kategoria góral, w grupie, wyscig
Maraton Mazovia MTB w Mławie. Pojechaliśmy w składzie Jacek, bracia Damian i Mariusz i ja. Niestety nie ukończyłem maratonu z powodu upadku. Jechałem lewą stroną duktu i nagle obok mnie pojawił się niestety też z lewej strony biker chcący mnie wyprzedzić. Kontakt kierownicami i upadłem na środek drogi. Efekt - skręcona stopa i stłuczone biodro. Nie dało się jechać dalej.
Pczątkowo trasa wiodła asfaltem prawie 6 kilometrów i tu dał o sobie znać wczorajszy trening - nogi ciężkie jak z ołowiu. W lesie zacząłem się rozkręcać, a tu masz - upadek i koniec zabawy ! Prędkość maksymalna 53,8 km/godz.

Szosa z kolegą Jackiem

Sobota, 19 lipca 2008 · Komentarze(0)
Szosa z kolegą Jackiem trasa Woźniki - Rossoszyca - Wygiełzów - Zd-Wola. Miał być lekki rozjazd przed jutrzejszym maratonem, a chyba trochę przegięliśmy (trzy dość długie powtóżenia z tętnem u mnie prawie 170) w tym pogoń za kolarzykiem. Dogoniliśmy, pogadaliśmy w pewnym momencie biker zjechał z asfaltu na pobocze, chciał wrócić na asfalt i .... wyglebił się wprost przede mną. Przeleciałem nad kierownicą i nad nim. Mnie nic się nie stało - on zarobił "ładne" szlify, ale chyba nic poza tym. Pogoda idealna lekki wiatr, zachmurzenie. Tętno średnie 125.

Trening wytrzymałościowy na szosie

Piątek, 18 lipca 2008 · Komentarze(0)
Trening wytrzymałościowy na szosie trasa Szadek - Łask - Zd-Wola. Druga i trzecia strefa. Tętno średnie 133 max 164 (sprint na podjeździe). Samopoczucie... nogi trochę ciężkie dzisiaj.